Recenzja książki What Really Works in Special and Inclusive Education: Using evidence ‐ based teaching strategies, edited by D. Mitchell, London 2008, ISBN 9‐78‐041536‐925‐1
Słowa kluczowe:
edukacja włączająca, strategia, uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymiAbstrakt
Autor recenzowanej książki zauważa, że nauczyciele pracujący z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi potrzebują nowych strategii edukacyjnych, rozwiązań praktycznych opartych na dogłębnych rozważaniach teoretycznych. Praca dr. Mitchella dotyczy strategii nauczania w edukacji inkluzyjnej i zawiera prezentacje 24 strategii odpowiadających na pytanie: jak najlepiej organizować edukację włączającą?
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Bibliografia
brak
Pobrania
Opublikowane
09.07.2021
Numer
Dział
Recenzje i sprawozdania
Jak cytować
Zacharuk, T. (2021). Recenzja książki What Really Works in Special and Inclusive Education: Using evidence ‐ based teaching strategies, edited by D. Mitchell, London 2008, ISBN 9‐78‐041536‐925‐1. Student Niepełnosprawny. Szkice I Rozprawy, 11(11(4), 131-133. https://czasopisma.uws.edu.pl/studentniepelnosprawny/article/view/2488