Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Student Niepełnosprawny. Szkice i Rozprawy
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Rada naukowa
Zasady etyczne
Zasady publikacji
Nadsyłanie tekstów
Bieżący numer
Archiwum
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 21 (14) (2021): Student Niepełnosprawny. Szkice i rozprawy
Nr 21 (14) (2021): Student Niepełnosprawny. Szkice i rozprawy
Opublikowane:
14.12.2021
Z teorii inkluzji
IMPLEMENTATION OF INCLUSION IN HIGHER EDUCATION
Inna Fedotenko, Irina Yugfeld
pdf (Angielski)
ВОЛОНТЕРСТВО – СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ ЭСТЕТИЧЕСКИХ ЦЕННОСТЕЙ СТАРШЕКЛАССНИКОВ (в контексте инклюзии)
Elena Statkevich
pdf (Angielski)
PROJEKTOWANIE UNIWERSALNE PRZESTRZENI W PRZEDSZKOLU JAKO ODPOWIEDŹ NA SZCZEGÓLNE POTRZEBY DZIECI
Sabina Wieruszewska-Duraj
pdf
Z praktyki inkluzji
ROLA I ZNACZENIE NAUCZYCIELA WSPOMAGAJĄCEGO W PROCESIE TERAPII UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
Kamila Soszyńska
pdf
ТРАНСДИСЦИПЛИНАРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ КАК КОРРЕКЦИОННО-РАЗВИВАЮЩАЯ СТРАТЕГИЯ В УСЛОВИЯХ ИНКЛЮЗИИ
Maria Karaivanova
pdf (Angielski)
СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ЭФФЕКТЫ ДИСТАНЦИОННОЙ ФОРМЫ ОБУЧЕНИЯ НА ПРОЦЕСС ПРИОБЩАЮЩЕГО ОБРАЗОВАНИЯ ДЕТЕЙ В НЕРАВНОЦЕННОМ ПОЛОЖЕНИИ
Daniela Racheva
pdf (Angielski)
EDUCATIONAL IMPACTS AND INTERACTIONS CREATED BY SOCIAL MEDIA INFLUENCERS REGARDING ACCESSIBILITY IN THE AREA OF COMMUNICATION
Ekaterina Tomova
pdf (Angielski)
LOGOPEDIA SENSORYCZNA JAKO WSPARCIE ROZWOJU MOWY DZIECKA. STUDIUM INDYWIDUALNEGO PRZYPADKU
Małgorzata Serzysko-Zdanowska
pdf
MODEL MOCNYCH STRON A DZIAŁANIA POMOCOWE W UCZELNI
Tamara Zacharuk, Sławomir Sobczak
pdf
Recenzje i sprawozdania
VIII MIĘDZYNARODOWY KONGRES INKLUZJI SPOŁECZNEJ – SPRAWOZDANIE MERYTORYCZNE
Ewa Jówko
pdf
Język / Language
English
Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Latest publications
Słowa kluczowe