Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Student Niepełnosprawny. Szkice i Rozprawy
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Rada naukowa
Zasady etyczne
Zasady publikacji
Nadsyłanie tekstów
Bieżący numer
Archiwum
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 15(8) (2015): Student Niepełnosprawny. Szkice i rozprawy
Nr 15(8) (2015): Student Niepełnosprawny. Szkice i rozprawy
Opublikowane:
04.07.2021
Pełny numer
SN2015.PDF
Z teorii inkluzji
Kształcenie studentów niepełnosprawnych w Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach
Tamara Zacharuk
13-23
PDF
Interdyscyplinarność arteterapii − sztuka jako przestrzeń działania arteterapeutycznego
Janina Florczykiewicz
25-41
PDF
Nauczanie włączające szansą na edukację dzieci z niepełnosprawnością
Laura Izabela Jurga
43-52
PDF
Warsztat twórczy jako obszar poszerzania samowiedzy – metodyczne aspekty pedagogiki inkluzyjnej
Eugeniusz Józefowski, Janina Florczykiewicz
53-63
PDF
O nowy humanizm w edukacji
Hanna Żuraw
65-84
PDF
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole masowej – przygotowanie i zadania nauczyciela
Beata Bocian-Waszkiewicz
85-98
PDF
Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu − policja w systemie zapobiegania przemocy w rodzinie
Marek Mudant
99-117
PDF
Wsparcie społeczne a satysfakcja z życia studentów z niepełnosprawnością
Katarzyna Skalska
119-136
PDF
Ewaluacja kształcenia osób niepełnosprawnych w Polsce
Katarzyna Marciniak-Paprocka
137-148
PDF
Międzynarodowe doświadczenie w nauczaniu studentów niesłyszących i niedosłyszących na poziomie szkoły wyższej − krótka charakterystyka
Beata Gulati
151-156
PDF
Z praktyki inkluzji
Rozwój potencjału osób niedostosowanych społecznie. System diagnozy efektów procesu resocjalizacyjnego wychowanków młodzieżowego ośrodka wychowawczego
Mariusz Dobijański
159-172
PDF
Integracja to nie tylko szkoła integracyjna
Oksana Kotormus; Marzena Lisowska
173-186
PDF
Профессиональные ожидания студентов с функциональными ограничениями (за результатами исследования студентов Дрогобычского Государственного Педагогического Университета имени Ивана Франко)
Lesya Smerechak
187-206
PDF
Hipoterapia jako forma rehabilitacji i wsparcia włączania społecznego osób niepełnosprawnych
Małgorzata Bednarczyk
207-217
PDF
Scenariusz warsztatu arteterapeutycznego „Stawanie się − autoportret symboliczny” dotyczący kształtowania osobowości
Aleksandra Wikieł-Dudała
221-226
PDF
Scenariusz zajęć wychowawczych − komunikacja interpersonalna (cz. 2)
Beata Bocian-Waszkiewicz
227-233
PDF
Recenzje i sprawozdania
Recenzja książki: Anna Kieszkowska, Inkluzyjno-katalaktyczny model reintegracji społecznej skazanych. Konteksty resocjalizacyjne, Kraków 2012
Monika Wojtkowiak
237-243
PDF
Jubileusz 30-lecia działalności artystycznej Integracyjnego Zespołu Pieśni i Tańca „Mazowiacy”
Leszek Ploch
245-248
PDF
Motyle i Lodołamacze, czyli jak działa system wsparcia dla studentów z niepełnosprawnościami na Uniwersytecie Przyrodniczo Humanistycznym w Siedlcach
Beata Gulati
249-256
PDF
II Międzynarodowy Kongres Inkluzji Społecznej
Ewa Nasiłowska
257-260
PDF
Język / Language
English
Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Latest publications
Słowa kluczowe