Scenario of educational classes − interpersonal communication (part. 2)
Abstract
Author presents a lesson plan includes proposals for activities aimed at developing basic interpersonal skill
Downloads
Download data is not yet available.
References
Bollard R., 1998, Jak żyć z ludźmi. Umiejętności interpersonalne. MEN, Warszawa.
Kołodziejczyk A., Czemierowska E., Kołodziejczyk T., 2007, Spójrz inaczej. Program wychowawczo-profilaktyczny. Wydawnictwo ATE, Starachowice.
Palomares S., Schilling D., Winch C., 2011, Skrzynia skarbów. Ćwiczenia grupowe. Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna, Warszawa.
Sawicka K. (red.), 2010, Socjoterapia. Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN, Warszawa.
Koll L.R., 2006, Wychowanie bez przemocy: zabawy i działania służące rozwiązywaniu konfliktów, Wydawnictwo Jedność, Kielce.
Vopel K., 2003, Kreatywne rozwiązywanie konfliktów, zabawy i ćwiczenia
dla grup, Wyd. Jedność, Kielce.
Kołodziejczyk A., Czemierowska E., Kołodziejczyk T., 2007, Spójrz inaczej. Program wychowawczo-profilaktyczny. Wydawnictwo ATE, Starachowice.
Palomares S., Schilling D., Winch C., 2011, Skrzynia skarbów. Ćwiczenia grupowe. Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna, Warszawa.
Sawicka K. (red.), 2010, Socjoterapia. Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN, Warszawa.
Koll L.R., 2006, Wychowanie bez przemocy: zabawy i działania służące rozwiązywaniu konfliktów, Wydawnictwo Jedność, Kielce.
Vopel K., 2003, Kreatywne rozwiązywanie konfliktów, zabawy i ćwiczenia
dla grup, Wyd. Jedność, Kielce.
Downloads
Published
04.07.2021
Issue
Section
Inclusion in practice
How to Cite
Bocian-Waszkiewicz, B. (2021). Scenario of educational classes − interpersonal communication (part. 2). Disabled Student. Sketches and Theses, 15(15(8), 227-233. https://czasopisma.uws.edu.pl/studentniepelnosprawny/article/view/2423