Good practice in inclusive education: how to care for mental health – healthy lifestyles
Keywords:
inclusive education, prevention, healthy lifestyles, mental healthAbstract
The author presents the scenario of educational classes designed to promote activities in the area of social inclusion.
Downloads
Download data is not yet available.
References
http://www.mz.gov.pl/zdrowie-i-profilaktyka/opiekapsychiatryczna/
narodowy-program-ochrony-zdrowiapsychicznego/
http://www.stoczek.net.pl
Portmann R., 1999, Gry i zabawy przeciwko agresji, Jedność, Kielce.
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010 r. w sprawie
Narodowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego.
Wójcik E., 2000, Metody aktywizujące w pedagogice grup, Rubikon, Kraków.
narodowy-program-ochrony-zdrowiapsychicznego/
http://www.stoczek.net.pl
Portmann R., 1999, Gry i zabawy przeciwko agresji, Jedność, Kielce.
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010 r. w sprawie
Narodowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego.
Wójcik E., 2000, Metody aktywizujące w pedagogice grup, Rubikon, Kraków.
Downloads
Published
26.11.2019
Issue
Section
Artykuły
How to Cite
Bocian-Waszkiewicz, B. (2019). Good practice in inclusive education: how to care for mental health – healthy lifestyles. Disabled Student. Sketches and Theses, 16(16(9), 331-342. https://czasopisma.uws.edu.pl/studentniepelnosprawny/article/view/1174