Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Student Niepełnosprawny. Szkice i Rozprawy
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Rada naukowa
Zasady etyczne
Zasady publikacji
Nadsyłanie tekstów
Bieżący numer
Archiwum
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 11(4) (2011): Student Niepełnosprawny. Szkice i rozprawy
Nr 11(4) (2011): Student Niepełnosprawny. Szkice i rozprawy
Opublikowane:
09.07.2021
Pełny numer
PDF
Z teorii inkluzji
Sfera kontaktów społecznych uczniów z niepełnosprawnością wzrokową uczęszczających do szkół integracyjnych i ogólnodostępnych – raport z badań
Milena Nazarczuk
13-28
PDF
Community‐based program for drug prevention in schools (case study)
Yonka Parvanova
29-38
PDF (Angielski)
Prawno‐organizacyjne podstawy ochrony ludności o specjalnych potrzebach w sytuacjach kryzysowych
Paweł Szmitkowski
39-46
PDF
Stopień akceptacji norm prawnych i moralnych przez młodzież przystosowaną i nieprzystosowaną społecznie
Anna Skomiał
47-68
PDF
Z praktyki inkluzji
Curriculum development in Slovakia
Jana Majerčiková
71-79
PDF (Angielski)
Efekty pracy nauczyciela wspomagającego z uczniem niepełnosprawnym w szkole ogólnokształcącej z klasami integracyjnymi na przykładzie X LO w Radomiu
Maria Owczarek
83-119
PDF
Scenariusz zajęć profilaktyczno‐wychowawczych – edukacja emocjonalna (cz. 2)
Beata Bocian
123-128
PDF
Recenzje i sprawozdania
Recenzja książki What Really Works in Special and Inclusive Education: Using evidence ‐ based teaching strategies, edited by D. Mitchell, London 2008, ISBN 9‐78‐041536‐925‐1
Tamara Zacharuk
131-133
PDF
Język / Language
English
Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Latest publications
Słowa kluczowe