Komunikacja marketingowa wobec digitalizacji procesów rynkowych

Autor

  • Joanna Wyrwisz

Słowa kluczowe:

komunikacja marketingowa, digitalizacja, rynek, reklama

Abstrakt

Niniejsza publikacja na celu wskazanie znaczenia oraz uwarunkowań komunikacji
marketingowej w kontekście digitalizacji procesów rynkowych. Istnienie społeczeństwa informacyjnego,
cyfryzacja konsumpcji, rozwój technologii dający możliwość tworzenia treści i uczestnictwa
w wirtualnych społecznościach warunkuje stosowanie odpowiedniej komunikacji z rynkiem. Wymaga
ona odpowiedniego planowania i wykorzystywania narzędzi dających możliwość interakcji z odbiorcami.
Szczególną rolę przypisuje się tutaj mediom społecznościowym i technologiom mobilnym.
W oparciu o badania własne oraz zasoby Internetu w artykule ujęto charakterystykę digitalizacji jako
zjawiska rynkowego, podejście do konsumenta digitalnego, wykorzystanie metod i narzędzi marketingowych
w warunkach cyfryzacji. Zaprezentowane zostanie również studium przypadku.

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Pobrania

Jak cytować

Wyrwisz, J. (2019). Komunikacja marketingowa wobec digitalizacji procesów rynkowych. Management and Administration Journal, 39(112), 43-53. https://czasopisma.uws.edu.pl/znadministracja/article/view/287