Komunikacja marketingowa wobec digitalizacji procesów rynkowych

Authors

  • Joanna Wyrwisz

Keywords:

komunikacja marketingowa, digitalizacja, rynek, reklama

Abstract

Niniejsza publikacja na celu wskazanie znaczenia oraz uwarunkowań komunikacji
marketingowej w kontekście digitalizacji procesów rynkowych. Istnienie społeczeństwa informacyjnego,
cyfryzacja konsumpcji, rozwój technologii dający możliwość tworzenia treści i uczestnictwa
w wirtualnych społecznościach warunkuje stosowanie odpowiedniej komunikacji z rynkiem. Wymaga
ona odpowiedniego planowania i wykorzystywania narzędzi dających możliwość interakcji z odbiorcami.
Szczególną rolę przypisuje się tutaj mediom społecznościowym i technologiom mobilnym.
W oparciu o badania własne oraz zasoby Internetu w artykule ujęto charakterystykę digitalizacji jako
zjawiska rynkowego, podejście do konsumenta digitalnego, wykorzystanie metod i narzędzi marketingowych
w warunkach cyfryzacji. Zaprezentowane zostanie również studium przypadku.

Downloads

Download data is not yet available.

How to Cite

Wyrwisz, J. (2019). Komunikacja marketingowa wobec digitalizacji procesów rynkowych. Management and Administration Journal, 39(112), 43-53. https://czasopisma.uws.edu.pl/znadministracja/article/view/287