Postawy młodzieży wobec reklamy ambientowej

Attitudes of the young towards ambient advertising

Autor

  • inż. Kinga Pudło Politechnika Lubelska
  • dr inż. Joanna Wyrwisz Politechnika Lubelska

Słowa kluczowe:

ambient media, unconventional advertising, marketing communication, market of the young

Abstrakt

Celem artykułu jest wskazanie możliwości i warunków wykorzystania reklamy ambientowej na rynku młodzieżowym. Przedstawiono istotę i charakterystykę ambient mediów. Zasadniczą część pracy stanowią wyniki i analiza badań empirycznych dotyczących postaw młodzieży wobec tej formy komunikacji marketingowej.

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Pobrania

Opublikowane

2021-04-07

Jak cytować

Pudło, K. ., & Wyrwisz, J. (2021). Postawy młodzieży wobec reklamy ambientowej: Attitudes of the young towards ambient advertising. Management and Administration Journal, 25(98), 403-414. https://czasopisma.uws.edu.pl/znadministracja/article/view/2228