Zarządzanie relacjami z klientami jako źródło sukcesu organizacji
Customer relationship management (CRM) as a source of organization success
Słowa kluczowe:
client, customer relationship management, success, organizationAbstrakt
Przedstawiono przegląd zagadnień dotyczących strategii zarządzania relacjami z klientem (CRM) jako jednego ze źródeł sukcesu organizacji. Scharakteryzowano podstawowe narzędzia budowania relacji z klientem, metody pomiaru wartości związku oraz korzyści stosowania i wdrożenia CRM.
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Pobrania
Opublikowane
2021-02-19
Numer
Dział
Artykuły
Jak cytować
Wróblewska, dr inż. W. (2021). Zarządzanie relacjami z klientami jako źródło sukcesu organizacji: Customer relationship management (CRM) as a source of organization success. Management and Administration Journal, 24(97), 229-239. https://czasopisma.uws.edu.pl/znadministracja/article/view/2007