The interactive technologies as a component of a supporting educational environment on university
Słowa kluczowe:
uniwersytet, technologie interaktywne, środowisko wspierająceAbstrakt
W artykule przedstawiono zastosowanie technologii interaktywnych w kształceniu uniwersyteckim jako wsparcie procesu edukacyjnego, wnioski z analizy uwarunkowań kształcenia, które przyczyniają się do tworzenia środowiska wspierającego.
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Bibliografia
Rangelova, E. The formation of the citizen and the professional – main
objective of the university education. Contemporary university
education, 1, 2016, p. 5-8, ISSN 23-67-8232.
Shivacheva, V. Interactive technologies in the training of future teachers.
EKS-PRES, G. 2009.
objective of the university education. Contemporary university
education, 1, 2016, p. 5-8, ISSN 23-67-8232.
Shivacheva, V. Interactive technologies in the training of future teachers.
EKS-PRES, G. 2009.
Pobrania
Opublikowane
27.11.2019
Numer
Dział
Z praktyki inkluzji
Jak cytować
Shivacheva, V. . (2019). The interactive technologies as a component of a supporting educational environment on university. Student Niepełnosprawny. Szkice I Rozprawy, 18(18(11)2018), 179-183. https://czasopisma.uws.edu.pl/studentniepelnosprawny/article/view/1201