Planning of prevention lessons – emotional education (part 2)
Abstract
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Bollard R., Jak żyć z ludźmi. Umiejętności interpersonalne, MEN, Warszawa1998.
2. Erkert A., Dzieci potrzebują ciszy. Zabawy relaksacyjne na wiosnę, lato, jesień i zimę, Jedność, Kielce 1999.
3. Griesbeck J., Zabawy dla grup, Jedność, Kielce 1999.
4. Kołodziejczyk A., Czemierowska E., Kołodziejczyk T., Spójrz inaczej. Program wychowawczo‐profilaktyczny, Wydawnictwo ATE, Starachowice 2007.
5. Portmann R., Gry i zabawy przeciwko agresji, Jedność, Kielce 1999.
6. Tokarczuk O. (red.), Zbiór grupowych gier i ćwiczeń psychologicznych. Grupa bawi się i pracuje, Oficyna Wydawnicza UNUS, 1994.
7. Vopel K.W., Gry i zabawy interakcyjne (cztery części), Jedność, Kielce 1999.
8. Wójcik E., Metody aktywizujące w pedagogice grup, Rubikon, Kraków 2000
2. Erkert A., Dzieci potrzebują ciszy. Zabawy relaksacyjne na wiosnę, lato, jesień i zimę, Jedność, Kielce 1999.
3. Griesbeck J., Zabawy dla grup, Jedność, Kielce 1999.
4. Kołodziejczyk A., Czemierowska E., Kołodziejczyk T., Spójrz inaczej. Program wychowawczo‐profilaktyczny, Wydawnictwo ATE, Starachowice 2007.
5. Portmann R., Gry i zabawy przeciwko agresji, Jedność, Kielce 1999.
6. Tokarczuk O. (red.), Zbiór grupowych gier i ćwiczeń psychologicznych. Grupa bawi się i pracuje, Oficyna Wydawnicza UNUS, 1994.
7. Vopel K.W., Gry i zabawy interakcyjne (cztery części), Jedność, Kielce 1999.
8. Wójcik E., Metody aktywizujące w pedagogice grup, Rubikon, Kraków 2000
Downloads
Published
09.07.2021
Issue
Section
Inclusion in practice
How to Cite
Bocian, B. (2021). Planning of prevention lessons – emotional education (part 2). Disabled Student. Sketches and Theses, 11(11(4), 123-128. https://czasopisma.uws.edu.pl/studentniepelnosprawny/article/view/2487