Scenariusz zajęć profilaktyczno‐wychowawczych dotyczący kształtowania poczucia własnej wartości (cz. 1)
Słowa kluczowe:
poczucie własnej wartości, pewność siebie, scenariusz zajęćAbstrakt
Zaprezentowany scenariusz zawiera propozycje zajęć, które mają nacelu wzmocnienie poczucia własnej wartości.
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Bibliografia
Bogdanowicz M., W co się bawić z dziećmi. Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2010.
Bollard R., Jak żyć z ludźmi. Umiejętności interpersonalne. MEN, Warszawa 1998.
Griesbeck J., Zabawy dla grup. Jedność, Kielce 1999.
Kołodziejczyk A., Czemierowska E., Kołodziejczyk T., Spójrz inaczej. Programwychowawczo‐profilaktyczny. Wydawnictwo ATE, Starachowice 2007.
Palomares S., Schilling D., Winch C., Skrzynia skarbów. Ćwiczenia grupowe. Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna, Warszawa 2011.
Portmann R., Gry i zabawy przeciwko agresji. Jedność, Kielce 1999.
Tokarczuk O. (red.), Zbiór grupowych gier i ćwiczeń psychologicznych. Grupabawi się i pracuje. Oficyna Wydawnicza UNUS,1994.
Vopel K.W., Gry i zabawy interakcyjne /cztery części/. Jedność, Kielce 1999.
Wójcik E., Metody aktywizujące w pedagogice grup. Rubikon, Kraków 2000.
Bollard R., Jak żyć z ludźmi. Umiejętności interpersonalne. MEN, Warszawa 1998.
Griesbeck J., Zabawy dla grup. Jedność, Kielce 1999.
Kołodziejczyk A., Czemierowska E., Kołodziejczyk T., Spójrz inaczej. Programwychowawczo‐profilaktyczny. Wydawnictwo ATE, Starachowice 2007.
Palomares S., Schilling D., Winch C., Skrzynia skarbów. Ćwiczenia grupowe. Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna, Warszawa 2011.
Portmann R., Gry i zabawy przeciwko agresji. Jedność, Kielce 1999.
Tokarczuk O. (red.), Zbiór grupowych gier i ćwiczeń psychologicznych. Grupabawi się i pracuje. Oficyna Wydawnicza UNUS,1994.
Vopel K.W., Gry i zabawy interakcyjne /cztery części/. Jedność, Kielce 1999.
Wójcik E., Metody aktywizujące w pedagogice grup. Rubikon, Kraków 2000.
Pobrania
Opublikowane
09.07.2021
Numer
Dział
Recenzje i sprawozdania
Jak cytować
Bocian, B. (2021). Scenariusz zajęć profilaktyczno‐wychowawczych dotyczący kształtowania poczucia własnej wartości (cz. 1). Student Niepełnosprawny. Szkice I Rozprawy, 12(12(5), 95-98. https://czasopisma.uws.edu.pl/studentniepelnosprawny/article/view/2479