Lifelong learning in the opinion of teachers – post-graduate students
Abstract
The concept of lifelong learning can be used interchangeably with the terms: education, development through life or continuous learning. This is today’s requirement. Society awareness, for the purpose of supplementing the qualifications, as well as taking action to prepare and motivate children to learn at an early age, is growing continuously. E-learning or distance learning, access to knowledge at any time and place, becomes very popular. The purpose of this research is an attempt to determine the effectiveness of motivation for distance learning in the opinion of teachers - post-graduate students of one of
the colleges in Warsaw.
Downloads
References
2. Clarke A., E-learning − nauka na odległość, Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, Warszawa 2007.
3. Grądzka-Tys A., Przygotowanie zawodowe studentów - kandydatów na nauczycieli, pod redakcją A. Klim-Klimaszewskiej, M. Wiśniewskiej, Tom I, Wydawnictwo UPH w Siedlcach, Siedlce 2012.
4. Kielska E., Edukacja ustawiczna dorosłych, pod redakcją M. Pakuły, A. Dudak, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2009.
5. Kruszyński Z., (red.), Edukacja ustawiczna dorosłych, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Skłodowskiej-Curie, Lublin 2009.
6. Marciniak J., „Edukacja Ustawiczna Dorosłych” nr 2/2007.
7. Mielżyński J., Szkolnictwo wyższe w systemie kształcenia ustawicznego, pod redakcją Z. Wołk, Wydawnictwo Zielona Góra 2009.
8. Montwiłł W., „Edukacja ustawiczna dorosłych” nr 4/2006.
9. Plebańska M., E-learning − tajniki edukacji na odległość, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2011.
10. Stopińska-Pająk A., (w:) Problemy rozwoju idei ustawicznego kształcenia, red. nauk. L. Olszewski, TWP, Warszawa 2001.
11. Suchy S., Edukacja dorosłych i bezrobotnych, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2010.
12. Szeląg A., „Biblioteka w Szkole” nr 11, 2008.
13. Śnieżyński M., „Nowa Szkoła” nr 3, 2005.
14. Zieliński Z., E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną, Wydawnictwo Helion, 2012.