Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Conversatoria Linguistica
O czasopiśmie
Aktualny numer
Archiwum
Przesyłanie tekstów
Polityka prywatności
Zespół redakcyjny
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 15 (2023): Conversatoria Linguistica
Nr 15 (2023): Conversatoria Linguistica
Opublikowane:
2023-12-19
Studia i Rozprawy
Czy reklama musi sprzedawać? Rozważania o retoryce reklamy nie zawsze nastawionej na konsumpcjonizm przez pryzmat książki Oliviero Toscaniego Reklama. Uśmiechnięte ścierwo
Justyna Aleksandrzak
pdf
Polski kabaret do 1989 roku i jego upowszechnienie poprzez technologię informacyjną jako elementy popkultury
Agnieszka Józwik
pdf
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych w aspekcie psychologicznym w zarządzaniu bezpieczeństwem państwa
Natalia Majchrzak
pdf
Badania nad językowym obrazem świata a semantyka filozoficzna: w poszukiwaniu pokrewieństw
Piotr Mirocha
pdf
Profil kolokacyjny employment i work w brytyjskim prawie pracy
Agnieszka Rzepkowska
pdf (English)
Wstęp do rozważań na temat obrazu MEDIO AMBIENTE (ŚRODOWISKO) w języku hiszpańskim
Martyna Sońta
pdf
O konceptualizacji pojęcia odličan w języku serbskim: analiza synonimii i budowy wewnętrznej wyrazu
Marija Stefanović
pdf
Internetowe słowniki jednojęzyczne do nauki angielskiego
Magdalena Tomaszewska
pdf (English)
Recenzje i sprawozdania
Sprawozdanie z Krajowej Studencko-Doktoranckiej Konferencji Naukowej Koła Naukowego Polonistów oraz Instytutu Językoznawstwa i Literaturoznawstwa Uniwersytetu Przyrodniczo- -Humanistycznego w Siedlcach
Dominika Cichosz
pdf
Zwrot kulturowy w badaniach onomastycznych – sprawozdanie z XXIII Międzynarodowej i Ogólnopolskiej Konferencji Onomastycznej
Agnieszka Kijak
pdf
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Język / Language
Język Polski
English
Słowa kluczowe