Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Rada naukowa
Recenzenci
Bieżący Numer
Archiwum
Numery archiwalne
Numery Archiwalne (2010-2015)
Dla Autorów
Zasady publikacji
Nadsyłanie tekstów
Indeksacja
Zasady etyczne
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 56 Nr 129 (2021): Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, Seria: Administracja i Zarządzanie
Tom 56 Nr 129 (2021): Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, Seria: Administracja i Zarządzanie
Opublikowane:
2022-01-04
Artykuły
BRAND MANAGEMENT PRO-SOCIAL ACTIVITIES AS AN EFFECTIVE ELEMENT OF IMAGE STRATEGY
Marek Nocoń, Magdalena Różycka
pdf (English)
GROSS MARGIN AS A CATEGORY FOR EVALUATING THE EFFICIENCY OF PUBLIC SERVICE PROVISION
Artur Jacek Kożuch
pdf (English)
DETERMINANTS OF NEET (NOT IN EMPLOYMENT, EDUCATION OR TRAINING) ON THE POLISH LABOUR MARKET
Anna Rak
pdf (English)
CRYPTOCURRENCIES OR CAPITAL MARKETS. COMPARATIVE ANALYSIS OF INVESTMENT EFFICIENCY IN 2011-2020
Sylwester Kozak, Seweryn Gajdek
pdf (English)
DIRECT SALE AS ONE OF THE ORGANIZATIONAL FORMS OF LOCAL FOOD SYSTEMS. THE SPATIAL CONCENTRATION OF DIRECT SALE ENTITIES IN POLAND
Ola Bareja-Wawryszuk, Tomasz Pajewski
pdf (English)
THE PROBLEM OF ABANDONED PROPERTY AFTER THE ENTRY INTO FORCE OF THE DECREE ON OWNERSHIP AND USE OF LANDS IN THE CAPITAL CITY OF WARSAW
Monika Abramowska
pdf (English)
ZARZĄDZANIE MARKĄ DZIAŁANIA PROSPOŁECZNE JAKO SKUTECZNY ELEMENT STRATEGII WIZERUNKOWEJ
Anna Oleksa-Kaźmierczak
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Język / Language
Język Polski
English
Słowa kluczowe