Komunikacja marketingowa wobec digitalizacji procesów rynkowych

Autor

  • Joanna Wyrwisz

Słowa kluczowe:

komunikacja marketingowa, digitalizacja, rynek, reklama

Abstrakt

Niniejsza publikacja na celu wskazanie znaczenia oraz uwarunkowań komunikacji
marketingowej w kontekście digitalizacji procesów rynkowych. Istnienie społeczeństwa informacyjnego,
cyfryzacja konsumpcji, rozwój technologii dający możliwość tworzenia treści i uczestnictwa
w wirtualnych społecznościach warunkuje stosowanie odpowiedniej komunikacji z rynkiem. Wymaga
ona odpowiedniego planowania i wykorzystywania narzędzi dających możliwość interakcji z odbiorcami.
Szczególną rolę przypisuje się tutaj mediom społecznościowym i technologiom mobilnym.
W oparciu o badania własne oraz zasoby Internetu w artykule ujęto charakterystykę digitalizacji jako
zjawiska rynkowego, podejście do konsumenta digitalnego, wykorzystanie metod i narzędzi marketingowych
w warunkach cyfryzacji. Zaprezentowane zostanie również studium przypadku.

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.

Pobrania

Jak cytować

Wyrwisz, J. (2019). Komunikacja marketingowa wobec digitalizacji procesów rynkowych. Management and Administration Journal, 39(112), 43–53. Pobrano z https://czasopisma.uws.edu.pl/znadministracja/article/view/287