Centra handlowe w Polsce i regionie siedleckim

Autor

  • Paulina Laskowska Studenckie Koło Naukowe Logistyków

Słowa kluczowe:

centrum handlowe, podaż powierzchni handlowej, inwestor, analiza otoczenia

Abstrakt

Niniejsza publikacja przedstawia pojęcie i istotę centrum handlowego oraz rozmieszczenie centrów handlowych w Polsce i regionie siedleckim. W artykule umieszczono informacje dotyczące podaży powierzchni handlowej oraz charakterystykę Galerii Siedlce. Celem artykułu jest ukazanie wpływu centrów handlowych na społeczeństwo, a także zaprezentowanie wyników analizy otoczenia galerii handlowej w Siedlcach.

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Pobrania

Opublikowane

2023-01-17

Jak cytować

Laskowska, P. (2023). Centra handlowe w Polsce i regionie siedleckim. Management and Administration Journal, 32(105), 269-274. https://czasopisma.uws.edu.pl/znadministracja/article/view/3235