Satysfakcja pracowników źródłem przewagi konkurencyjnej

Autor

  • Anna Jalowska Koło Ekonomiczne. Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

Słowa kluczowe:

x

Abstrakt

Utrzymanie konkurencyjnej pozycji na rynku to niełatwe zadanie dla każdego przedsiębiorcy. Różnorodność ofert poszczególnych instytucji powoduje, że ulepszanie produktów czy usług jest podstawowym zadaniem przedsiębiorstw nastawionych na osiągnięcie przewagi w sektorze. Sukces organizacji jest efektem pracy wszystkich zatrudnionych w niej pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, dlatego tak istotne jest tworzenie odpowiedniego klimatu, który sprzyja efektywnej pracy oraz wpływa na poziom satysfakcji pracowników. Dla wielu z nich zadowolenie z wykonywanej pracy jest priorytetem i czynnikiem zwiększającym zaangażowanie, które z kolei przekłada się na generowane zyski i pozycję na rynku.

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Pobrania

Opublikowane

2023-01-17

Jak cytować

Jalowska, A. (2023). Satysfakcja pracowników źródłem przewagi konkurencyjnej. Management and Administration Journal, 32(105), 261-268. https://czasopisma.uws.edu.pl/znadministracja/article/view/3234