Analiza marketingu usług ubezpieczeniowych
Słowa kluczowe:
usługa, ubezpieczenia, oferta, klient, marketing usługAbstrakt
W opracowaniu zwrócono uwagę na czynniki mające wpływ na wybór zróżnicowanej oferty analizowanej firmy ubezpieczeniowej InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.; badano, czy zastosowanie odpowiednio dobranych działań marketingowych spowoduje wzrost zainteresowania respondentów ofertą firmy. Należy podkreślić, że marketing usług ubezpieczeniowych różni się od marketingu dóbr przemysłowych, dlatego istotne jest prowadzenie badań nad zachowaniami klientów i podejmowaniem przez nich decyzji odnośnie do wyboru przez nich oferty ubezpieczeniowej. Polski rynek usług ubezpieczeniowych jest rynkiem rozwijającym się. Zachodzą w nim ciągłe zmiany: wzrasta liczba działających zakładów ubezpieczeń, wprowadza się nowe usługi oraz systemy komunikacyjne (jako metody w budowaniu przewagi konkurencyjnej), coraz większe znaczenie ma wzrost poziomu i jakości świadczonych usług ubezpieczeniowych – co jest spowodowane wzrostem wymagań oraz świadomości klientów, stale zmieniają się wzorce postępowania klientów, którzy przy wyborach usług ubezpieczeniowych głównie kierują się bezpieczeństwem własnym, a także bezpieczeństwem swojej rodziny.
Pobrania
Pobrania
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.