Zarządzanie jakością w usługach publicznych w warunkach Nowego Zarządzania Publicznego
Quality management in public services in terms of the New Public Management
Słowa kluczowe:
public management, New Public Management, the quality of public servicesAbstrakt
Celem opracowania jest przybliżenie istotnych aspektów związanych z Nowym Zarządzaniem Publicznym. W pracy przedstawiono cechy sektora publicznego oraz różnice pomiędzy zarządzaniem publicznym a zarządzaniem jakością w organizacjach publicznych. Autorzy zwrócili uwagę na charakterystykę najważniejszych zależności w zarządzaniu organizacjami z sektora publicznego, wyjaśnili pojęcia związane z owym Zarządzaniem w sektorze publicznym oraz ukazali możliwe wymiary zarządzania jakością w usługach publicznych.
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Pobrania
Opublikowane
2021-04-16
Numer
Dział
Artykuły
Jak cytować
Klimek, A. (2021). Zarządzanie jakością w usługach publicznych w warunkach Nowego Zarządzania Publicznego: Quality management in public services in terms of the New Public Management. Management and Administration Journal, 27(100), 235-243. https://czasopisma.uws.edu.pl/znadministracja/article/view/2317