Źródła sukcesu e-biznesu w komunikacji z klientem

The sources of e-business success in communication with the client

Autor

  • dr inż. Magdalena Zalewska-Turzyńska Uniwersytet Łódzki

Słowa kluczowe:

communication, e-business, organizational success

Abstrakt

Sukces organizacji może być określany na wielu płaszczyznach Celem artykułu jest prześledzenie ‘klasycznych’ miar sukcesu organizacji w ujęciu chronologicznym oraz przedłożenie koncepcji źródeł osiągnięcia sukcesu na płaszczyźnie komunikacyjnej ich zidentyfikowanie i zanalizowanie. Obszar badań został ograniczony do organizacji działających w przestrzeni wirtualnej oraz do kontaktów komunikacyjnych przedsiębiorstwa z e-klientami. 

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Pobrania

Opublikowane

2021-02-20

Jak cytować

Zalewska-Turzyńska, M. . (2021). Źródła sukcesu e-biznesu w komunikacji z klientem: The sources of e-business success in communication with the client. Management and Administration Journal, 24(97), 371-379. https://czasopisma.uws.edu.pl/znadministracja/article/view/2018