Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie usługowym
Quality management in the enterprises service
Słowa kluczowe:
service, quality, service quality assessment, gaps model of service qualityAbstrakt
Przedsiębiorstwa usługowe w coraz bardziej złożonym otoczeniu rynkowym. Wzrastająca konkurencja, ciagle wprowadzanie na Rynek Nowych Usług, wzrost dobrobytu
i Wiedzy oraz rosnące w powiązaniu z Tym nagłówki poprawki, dostosowywanie Jakości przez usługodawców zrobić Tych warunków. Zaobserwować można również
wyrównywanie się poziomu jakości ofert konkurentów. W artykule podjęto próby przedstawienia
uwarunkowań próby w przedsiębiorstwie usługowym.
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Pobrania
Opublikowane
2021-02-17
Numer
Dział
Artykuły
Jak cytować
Toruński, J. (2021). Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie usługowym: Quality management in the enterprises service. Management and Administration Journal, 24(97), 73-78. https://czasopisma.uws.edu.pl/znadministracja/article/view/1985