E-biznes jako sposób budowania przewagi konkurencyjnej

E-business as a way of building a competitive advantage

Authors

  • Milena Gęsina Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
  • Katarzyna Starzyńska Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

Keywords:

innovation, e-business, e-commerce, competitive advantage

Abstract

Internet jest siłą napędzającą współczesną gospodarkę, stwarzającą niespotykane dotąd szanse rozwoju przedsiębiorstw. W artykule podjęto próbę określenia znaczenia e-biznesu w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

21.05.2021

How to Cite

Gęsina, M. ., & Starzyńska, K. . (2021). E-biznes jako sposób budowania przewagi konkurencyjnej: E-business as a way of building a competitive advantage. Management and Administration Journal, 29(102), 273-279. https://czasopisma.uws.edu.pl/znadministracja/article/view/2385