Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do informacji o czasopiśmie
Przejdź do aktualnego wydania
Przejdź do stopki
Open Menu
Student Niepełnosprawny. Szkice i Rozprawy
Student Niepełnosprawny. Szkice i Rozprawy
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Rada naukowa
Zasady etyczne
Zasady publikacji
Nadsyłanie tekstów
Bieżący numer
Archiwum
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
O czasopiśmie
ISSN:
1689‐6416
DOI:
10.34739/sn
Punktacja MEiN:
20
Aktualny numer
Nr 16(23) (2023): Student Niepełnosprawny. Szkice i Rozprawy
Opublikowane:
2023-09-29
Pełny numer
pdf
Z teorii inkluzji
MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI DO WSPIERANIA EDUKACJI INKLUZYJNEJ
Sławomir Koziej
pdf
THE BULGARIAN LEGAL FRAMEWORK DETERMINING THE SPECIFICITY OF PEDAGOGICAL WORK
Daniel Polihronov
pdf (English)
ORIENTACJA APERCEPCYJNA CZY ZADANIOWA – DLACZEGO POKOLENIE FACEBOOKA CZUJE SIĘ TAK WYALIENOWANE I BEZUŻYTECZNE
Irena Pospiszyl
pdf
ZNACZENIE TERAPII INTEGRACJI SENSORYCZNEJ WŚRÓD DZIECI Z ZABURZENIAMI NEUROROZWOJOWYMI
Paulina Drzeżdzon
pdf
Z praktyki inkluzji
KORZYŚCI I ZAGROŻENIA DLA UCZNIÓW WYNIKAJĄCE Z REALIZACJI EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ W OPINII NAUCZYCIELI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM
Weronika Mórawska
pdf
AKCEPTACJA DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W WARUNKACH EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ NA PODSTAWIE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. KAWALERÓW ORDERU UŚMIECHU W RUDZIENKU
Marlena Gorczyca
pdf
FUNKCJONOWANIE RODZINY DZIECKA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ PO DIAGNOZIE
Zofia Czyżewska, Izabela Anna Katner
pdf
ZAMIEŃMY TRUDNOŚCI W MOŻLIWOŚCI! CZYLI O TRUDNOŚCIACH DYDAKTYCZNYCH UCZNIÓW KLAS 1-3 JAKO WYZWANIU DLA NAUCZYCIELI
Paulina Kosznik-Osowicka
pdf
AKCEPTACJA NAUCZYCIELI Z TATUAŻAMI PRZEZ RODZICÓW UCZNIÓW
Zofia Czyżewska
pdf
Wyświetl wszystkie wydania
Język / Language
Język Polski
English
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Słowa kluczowe