Media uczestnikami walki informacyjnej
Keywords:
media, walka informacyjna, atak informacyjny, obrona informacyjna, zakłócanie informacyjneAbstract
W artykule poruszone zostały problemy dotyczące istoty walki informacyjnej i jej elementów składowych. Media będące jej bezpośrednimi i pośrednimi uczestnikami m.in. w sferze politycznej, społecznej czy gospodarczej docierają do ludzkich umysłów przez umieszczanie określonych treści w przestrzeni informacyjnej. Posiadany przez media dostęp do wspomnianej przestrzeni pozwala im m.in. na sterowanie percepcją odbiorczą adresatów. To jak interpretujemy odbierane informacje zależy nie tylko od naszego wykształcenia czy doświadczenia, ale i od treści przekazywanych przez media.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
12.12.2019
Issue
Section
Artykuły
How to Cite
Żebrowski, A. ., & Żmigrodzka, M. (2019). Media uczestnikami walki informacyjnej. Doctrina. Social and Political Journal, 9(9), 369-388. https://czasopisma.uws.edu.pl/doctrina/article/view/1370